Hot Chelle Rae

Alla inlägg under april 2012

Av Pernilla Persson - 20 april 2012 18:22

  

Nash och Ian


 

Nash när han är ute och kör

 

Nash...tar du drogor?

   

Chord och Nash

 

Nash

 

Jamie Ian Nash Ryan

 

Nash Ryan

 

Random 

 

Haj Haj

 

hehe

 

Nash...Nash...Nash

 

dena tyckte jag var bra

 

Nash

 

Hot Chelle Rae

 

HCR

 

Nash!

 

Nash

 

Ryan gråter du?

     

Nash

 

Hot Chelle Rae

 

Nash

 

coola Ryan

 

Nash

 

Nash

 

här ska Ryan och Nash cykla 

 

Ian har stora ögon!


Jag gillar denna hundens tröja!!!  

Nash

   

Nash

 

Ian

 

Denna bilden är tagen i Amsterdam när de spelade där, under en låt tar fansen upp hjärtan där det står HCR på! <3

 

Nash

 

Nash, Jamie och Ryan

 

Nash

 

Ian, Ryan, ..., Nash och Jamie

 

HCR

                 

Jag vill inte veta vad de gör!

 

Jamie!!!

   

Happy

 

Ryans nya hund!

Nash!

   

Nash

 

nu röker du igen!

   

                           

Dricker och röker...

             

Denna bilen vill jag ha!!!<3

                                                                       

OH SHIT

                                                                                                                                                                          

 
Av Pernilla Persson - 13 april 2012 20:02

yes! såg Hot Chelle Rae på Tv! så jävla nice!     här har ni klippet http://svt.se/2.137995/fredagkvall_med_malin?video2376487=2772188 

Av Pernilla Persson - 8 april 2012 21:15

 

Hot Chelle Rae

 

Nash har kul?

 

Nash 

 

Nash och Ryan

 

Nash och Ryan

 

Nash med sin Macpherson gitar 

Nash

   

Jamie och Nash

 

Jamie och Nash 

 

Alla i Hot Chelle Rae Jamie, Ryan, Nash och Ian

 

Nash....ZzzZzzZ

 

Nash och Jamie

 

Här är Nash med sin jättefina gitar! Jag vill ha den :D

 

Nash...ZzzZz

 

Nash! ZzzZzzZz

  

 Ryan, Jamie och Ian

Nash och Ryan


   

Nash och Ryan

 

Alla i Hot Chelle Rae! Jamie, Ryan, Nash och Ian

 

Nash

 

Nash

 

Jzg är inte 100, men jag tror detta är Ryan och Nash! <3

 

Nash

 

Nash

 

Nash Ryan

 

Nash 

 

Whatever armband...jag vill ha! Jag vill ha!!!

 

Ryan!

 

Nash!


 

Ryan, Nash, Jamie och Ian

Denna bilden har jag gjort själv av massa bilder

     

Nash

 

Jamie, Ian, Nash och Ryan

 

I LIKE IT LIKE THAT

 

HCR

 

Nash med öl

 

Malin Olsson och Nash (när HCR var i sverige) 

 

Nash

 

Nashs tatuering

 

Nashs tatuering

 

Ja samma som förra 

     

denna gillar jag! skulle villa ha en sån där!!! 

   

Nash heter Oversreet i efternamn 

 

Nash 

 

Nash

 

Nash och Ryan...Puss Puss

 

Hot Chelle Rae

 

Nash...är lite peddo! på den bilden

         

Tjena kexet

 

Haj Haj!

 

Sturep nästa?

 

Nash

 

Hot Chelle Rae

 

Vafan gör du? rör inte mitt piano!!!

 

Nash

 

Nash

 

nash 

 

lalala Jamie

 

:)

   

                                                                      jag kan räkna till tre

   

 Nash

       

Nyvaken?

   

Nu åker vi...Nu åker Vi!!!

   

Du ser inte mig!


     

sover på Jobbet

       

hehe badboy

 

alvarliga?


   

jamie är rädd!

 

Nash är nog hungrig

     

såhär kan det se ut när HCR ska på spelningar!

 

Om blicka kunde döda!

 

Här är Nash lik sin bror Chord!

 

Han tror den är riktig 



Nash och hans syster½  

Av Pernilla Persson - 5 april 2012 15:30

vi ringede till sjukhuset innan för att jag inte mådde helt hundra...dom sa att jag led av en mycket svår och hög Hot Chelle Rae feber det har aldrig hänt tidigare, och den bästa och ända medecinen är att få vara med över allt där dom är.....Nej jag bara skojade, det hade varit häfftigt om det va så! nej jag ska hälsa på min morfar på sjukan! ja ni får ha det så bra så ses vi sen!   

Av Pernilla Persson - 4 april 2012 23:14

                                                                                                                 

 
Av Pernilla Persson - 4 april 2012 21:06

Neej Neej! idag är det den 4 april och Hot Chelle Rae är i Stockholm! det är Jätte kul att dom kommer hitt till lilla sverige. Och Nash Har pratat om Sverige om det jättemycket!!!! han tycker det är finnt och mysigt. men ja det är en dålig sak med att dom är här...jag är inte där och de är inte bra inte bra alls. Jag tror att dom saknar mig så jävla mycket...hehe. Nej jag vet ej men men! Ni får ha det så bra sp se vi sen!   

ps jag hoppas ni årkar stå ut med mig när jag sitter här och är deppig  Saknar dom! följer dom på twitter  ! men dom skriver inget nu för nu har dom precis börjat spela, dom började 20:00    

Av Pernilla Persson - 3 april 2012 08:49

Hej Hej! det var längesedan jag skrev...internet har dampat. men nu funkar det ett litet tag...tror jag. Ja g är så arg, Hot Chelle Rae kommer till sevrige i dag men dom ska spela imorgon, och jag skulle ditt men nej nej! Jag får nöja mig med att följa dom på twitter. det kommer komma upp bilder på det jag shoppade i går! ha det så bra!!!!  

Presentation


Hej alla beautiful freaks! Detta är en blogg om Hot Chelle Rae! hoppas ni gillar den!
Hey ya'll beautiful freaks out there!
This is a blog about Hot Chelle Rae!
Hope you like it!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards